ПОМАЛО ЗАБОРАВЉЕНА КОЛЕКЦИЈА НУМЕРА И ГРУПА КОЈЕ СУ СЕ СВРСТАЛЕ УЗ ФАШИСТОИДНУ ВЛАСТ ХРВАТСКЕ 1993. ГОДИНЕ. ДОБРО ЈЕ ОВО ЧУТИ И ВИДЕТИ ЈЕР ЈЕ ОВО ЈЕДИНИ ПРИМЕР НА СВЕТУ ГДЕ СЕ МУЗИЧАРИ СВРСТАВАЈУ УЗ ПОЛИТИЧКУ ВЛАСТ У ЕТНИЧКОМ ЧИШЋЕЊУ ЈЕДНЕ ДРЖАВЕ ОД ДРУГЕ НАЦИЈЕ, СРБА. ОВО ЈЕ ДАКЛЕ И ПОЛИТИЧКИ ПАМФЛЕТ ПОСВЕЋЕН  ГЕНОЦИДУ НАД СРБИМА И САMО ЈОШ ФАЛИ КУКАСТИ КРСТ ПА ДА СВЕ БУДЕ КАО НЕКАД. ОВО ЈЕ И ПРИМЕР КАКО НАЦИОНАЛИСТИ И ПАТРИОТИ МОГУ БИТИ УЗ ВЛАСТ БЕЗ ИКАКВИХ СМЕТЊИ. НО ОВДЕ КОД НАС У СРБИЈИ ТО НИЈЕ МОГУЋЕ. НАЦИОНАЛИСТИ И ПАТРИОТИ СРБИЈЕ СУ ЈЕДНА ОСУЂЕНА ГРУПА ОД СТРАНЕ САМЕ ВЛАСТИ. СВАКА ЧАСТ ХРВАТИМА, ЗНАЈУ ДА СЕ БРИНУ О СВОЈОЈ ДРЖАВИ.

О МУЗИЦИ И НЕ ВРЕДИ ГОВОРИТИ, НАРАВНО ДА ЈЕ ИНТЕРЕСАНТНО ЧУТИ ОВАКВУ КОЛЕКЦИЈУ ЈЕР ЈЕ ТО ДЕО ВРЕМЕНА КОЈЕ ЈЕ ЗА НАМА (СРБИМА) АЛИ СЕ У ХРВАТСКОЈ НАСТАВЉА ТРОВАЊЕ ОМЛАДИНЕ ОВАКВИМ КОЛЕКЦИЈАМА КОЈE ДАНАС ИМАЈУ НОВИ ОБЛИК И ИЗГЛЕД А ПРЕКО ТЕЛЕВИЗИЈЕ СЕ ТО ОДВИЈА КОНЦЕРТИМА ОНОГ ЂУБРЕТА ТОМСОНА. КАЖЕМ, ПАТРИОТЕ И НАЦИОНАЛИСТИ ХРВАТСКЕ СУ СРЕЋНИЈИ ОД СРПСКИХ. ОВО ЈЕ ДОКАЗ.

МЕЈД ИН КРОАЦИЈА

this CD is a collection of bestial crap music from croatia where you can hear the music dedicated to hatred against Serbs and YUGOSLAVIA – this is a great nacionalist and fascist crap collection, unique in the world – here you can hear the HATE AGAINST SOME OTHER NATION (SERBS) – unique collection for all you europeans who will live together with this nation and their ethnically cleansed country (of Serbs) – ENJOY!


About aktivista

Blogging about music, YUGOSLAVIA, archiecture, old gramophones, recordings and other stuff like LPs, Lps, cassettes, VHS all about former great YUGOSLAVIA

10 responses »

  1. Tomi каже:

    Ne mogu vjerovat da postoji um koji može stvorit ovako izopačenu sliku o nećemu! Ova kompilacija nema ama baš nikakve političke pozadine. Ova kompilacija je trebala biti trenutni presjek hrvatske nezavisne rock scene 1993. godine. Na žalost nema nekih izvođaća koji su zaslužili biti na njoj, no to je zbog njihovog odbijana da se ukljuće u projekt. Na nesreću je očigledno crtež na naslovnici krivo protumačen dok u samim tekstovima nema nikakve političke, a naročito ne anti Srbske tematike, pa čak ni domoljubne. Za primjer, jedan od bendova su pripadnici Hare Krsna pokreta. To govorim iz prve ruke jer sam ja pokretač ovog projekta i imam savsvim suprotna politička stajališta od onih za koje nas je optužio neupučeni novinar il tko to već bio! Kao prvo ja uopće nisam Hrvat već Slovenac pa bi stoga moje ustaštvo bilo tragikomično. Bilo bi lijepo da se autor ovog teksta potpisao i naveo neke dokaze za svoje tvrdnje. Ovako je baš on taj koji potjeće na mržnju i razdor između dva naroda sa svojim neutemeljenim tvrdnjama u koje će na kraju netko i povjerovat. Mislim da nije korektno nazivati ovu kompilaciju „crap“ jer se na njoj ipak pojavljuju i neka od najboljih hrvatskih rock bandova. Tomi Edvard Šega

  2. aktivista каже:

    PRVO I PRVO DRAGO MI JE DA SE NEKO ODGOVORAN ZA OVAJ NAKARADNI PROJEKAT UOPŠTE I JAVLJA
    U svam tekstu meni si ustvari sma priznao da je ovo PROJEKAT a pošto znamo čemu služe svi ovi projekti tih nesrećnih godina onda treba i to da je jasno! Na ovoj kompilaciji ima itekako veoma odvratnih srceparajućih stihova o tom dobu u stilu dodjite i branite našu jadnu državu od odvratnih Srba ali tebi kao Hrvatu naravno da je to teško da priznaš. Uostalom to je moj politički stav i ne moraš da ga prihvatiš. Ovo je najmanja doza mržnje koja može d apotekne od vas Hrvata, upravo sada smo svesni još veće mržnje odkako je na vlast u vašoj lijepoj došla još jedna fašistička kurvetina!
    Uzgred budi rečeno cede je toliko lošeg kvaliteta da sam disk počinje da rdja i raspada se!?! Prosto neverovatno!

    UZGREED BUDI REČENO ja ovde HVALIM hrvatske patriote i nacionaliste kako su za čas na jednoj strani, svojoj strani, dok ovde u Srbiji bi takvvi projekti bili osudjeni za nacistički pristup prema drugim nacijama.

    Ova kolekcija je „crap“ jer ima svoju namenu a to je da hvali politiku jedne nakaradne države na način kroz trovanje omladine! Treba da se stidite ovakvih kolekcija a ne da ih hvalite

  3. Tomi каже:

    Kao prvo bi stvarno bilo lijepo da se naučiš kulturno izražavat kad već pišeš po internetu. Drugo ja stvarno ne vidim gdje ti vidiš politiku i nacionalizam na ovom „projektu“. Molim te daj neke konkretne dokaze tome. A što se tiće hrvatske nove predsjednice, kakva got da bila je nije u redu nazivat „kurvetiniom“. (btw ja nisam glasao za nju). I kakve to ima veze sa albumom koji je izašao 1993. godine? Stavrno nešto nije u redu sa tobom i tvojim pogledima na situaciju. Tomi

  4. aktivista каже:

    Baš je to fino kad se praviš da ne vidiš ono što je očigledno.
    I opet nisi obratio pažnju da sam pohvalio nacinaliste medju vama koji itekako brinu za svoju naciju a za to vreme u Srbiji se takvim nacionalsitima sudi kao da su najgori fašisti! Nemoj mi zasita reći da ne znaš čemu je služila ova kompilacija?
    Daj bre!
    I ne radi se ovde o mom vaspitanju ono je sasvim dobro. Vaspitan sam u JUGOSLAVIJI i znam šta je dobro a šta loše!
    Ovakvih kompilacija ima po Hrvatskoj koliko hoćeš i dan danas, vama to nije problem da napravite i s najpoznatijim grupama jer je takav vaš pogled na svet i meni to NE SMETA UOPŠTE ali ga nazovem pravim imenom i to je to! Uostalom ovo je moj blog ako ti se ne svidja komentar ti idi odavde.

    Vaša nova predsjednica je i više od kurvetine, ona je suštinsko Zlo, Belzebub, Sotona, Djavo za naš suživot koji VEĆ JEDNOM TREBA DA SE SREDI I DA SE U HRVATSKOJ PRESTANE GOVORITI I RADITI TAKO DA SE KONSTANTNO MRZE SRBI i sve srpsko. Ovo iz 1993 je OK, to je ratno stanje ali danas to više nije u redu!
    I verujem da vam je teško to da priznate kao Hrvatima ali kad tad će to morati da se dogodi!

  5. Tomi каже:

    Žao mi je što imaš takvo mišljenje o ovoj kompilaciji i ponovo ću reći da ova kompilacija nema ama baš nikakve veze sa time za što je ti optužuješ kao ni ljudi koji stoje iza njene realizacije. Ja nikada nisam bio za HDZ, Tuđman mi je nočna mora i to doslovno, imam vrlo loše mišljenje o hrvatskoj desnici i ustaštvu, u biti politiku opčenito prezirem. Zato prijatelju, mogu samo reč da briješ bez veze i da pojma nemaš o ćemu pričaš jer si totalno u krivu! Ne bi pisao po tvom blogu da me ovo nije toliko pogodilo i šokiralo. No, još uvijek nisi naveo niti jedan dokaz u prilog svoje tvrdnje, vrlo me zanima gdje ti vidiš politiku, nacionalizam, ustaštvo na ovoj cd kompilaciji. Lp, Tomi

  6. aktivista каже:

    Pa slušaj prijatelju to je moj stav o svim vašim kompilacijama iz tog doba. Ne možeš protiv mog stava jer ste se kao nacija pokazali najcrnjom fašističkom nacijom u ovom delu sveta osim ukrajine. Što si ti možda ali samo možda jedan usamljen primer čovekakoji je protiv mržnje onda je to samo dobro za tebe. Samo ti imaš koristi od toga što si bolji od ostalih, JA I SVI MI OSTALI SRBI I oko 300.000 odbeglih Srba nemamo nikakve koristi što si samo eventualno baš ti bolji od ostalih

  7. Miljenko каже:

    Dobar dan Aktivista!
    Jedan sam od urednika ove kompilacije, i također ne mogu vjerovati koje si tu izljeve mržnje napisao.
    U vrijeme kad je kompilacija napravljena bio je rat, a Jugoslavije već odavno nije bilo (ako se pozivaš na neko njeno ‘spašavanje’).
    U jednom si u pravu, samo ti to izgleda ne možeš ispravno shvatiti.
    Kad je zemlja u pitanju, to jest biti ili ne biti, svi smo jedinstveni, bez obzira na politilčka opredjeljenja, a nekavo desničarenje mi je oduvijek bilo strano, i onda i sad. Mogu shvatiti i tvoje osobne frustracije s onim što je bilo, ali naša kompilacija s tim nema nikakve veze.
    Vizualno rješenje omota (i unutrašnjost) je uzeta s jednog vrlo starog povijesnog grba iz neke knjige (ne znam sad točno koje, ali možemo pronaći).
    Uglavnom, sikćeš mržnju i besmislice.

  8. Tomi каже:

    Na žalost se ne mogu složiti sa tobom. Ima još jako puno ljudi koji su kao ja, tj koji imaju stavove slične mojima, u Hrvatskoj sigurno više od onih za koje nas prozivaš. Jedini problem je što su ovi drugi glasniji i agresivniji pa više dolaze do izražaja. A vjeruj mi da nam se gadi ta ekipa i da ih nikako ne podržavamo, niti nikada nismo. U cijeloj toj priči su i mediji dosta zla napravili. Tako i nas ovdje stalno truju sa nekim pričama o četnicima kod vas ali ja to sve ignoram. Lp

  9. aktivista каже:

    U mnogim sam ja stvarima u pravu dobro vi svi znate šta je to ustvari bilo. Svi vi pa i urednici ove kompilacije dobro znate (ako se baš toliko ogradjujete od stavova desničara) da Hrvatska nije napadnuta već da je Srpski narod tmao napadnut od strane najcrnje falange ustašoidnog tipa i da su se oni morali da brane od takve bagre. E sad vi kao vešti latini manipulatori ste se setilid a tu odbranuj psotavite kao „agresiju“ pa su i ovakve „čedne“ kompilacije postavljane u slavu toga da je to bila agresija! Kako ste se setili toga da je „agresija“? Jednostavno, gomila Hrvata je DEZERTIRALA iz JNA i tako je ispalo da je ta vojska većinom sve samo ne Jugoslovneska Narodna Armija tako da st eonda slobodno mogli da ubijate nevine civile i slične bedastoće kao vaši dedovi ili očevi.
    Isuviše ti je ejftina odbrana tvoga „čeda“ od cedea!

  10. aktivista каже:

    Na žalost ni ja se ne mogu složiti sa tvojims tavovima i na tome ostaje. Ima tamo dobrano odvratnihs tihova i naslova koji vredjaju. Umesto da se kao slobodarski čovek izviniš za loš stav prema svemu tome ti i dalje tvrdiš da tamo nema ničega? Sramota. Evo sad se vidi i pobedom onog govneta od one debele fašistkinje u tvojoj lijepoj da od normalnog tretiranja jednog naroda, Srba, tmao nema ničega. Sramota je da se rokeri kao neki vajni slobodari stavljaju u službu državnih stvari koje su retrogradne i u debeloj prošlosti!

Оставите одговор

